06 mars 2009


Utmaning
Jag har blivit utmanad av Emma så här kommer mina svar!

1.Tycker du om någon? Ja
2.Sol eller måne? Sol
3.Vinter eller höst? Vinter
4.Soligt eller regnigt? Soligt

Har du under de 24 sista timmarna?
1.Kysst någon? Ja
2.Sjungit? Ja
3.Blivit kramad? Ja
4.Känt dig fånig? Nej
5.Saknat någon? Njae
6.Dansat galet? Nä inte ännu
7.Klippt håret? Nej
8.Gråtit? Nej, gråter väldigt sällan

Om dig..
1.Hur mycket är klockan? 17.50
2.Ditt namn? Jan Ove Thomas
3.Vart vill du bo? Lomma på sommaren och Teneriffa på vintern
4.Hur många barn vill du ha? Tills jag är nöjd (ska ha tills jag får en kille som kan föra Leijon vidare på rätt sätt)
5.Vill du gifta dig? Ja
6.Rullar du spagetti eller skär du dem: rullar så slipper man sitta o pilla på alla små bitar
7.Har du ätit sushi? Nepp, inget fel på svensk sill,
8.Favoritglass? Cornetto jordgubb

Grejer..
1.Har du någonsin blivit jagad av polisen? Jagad och jagad?
2.Har du hund? Nej
3.Sover du helst själv eller med någon? Ska jag sova vill jag helst vara ensam på min planhalva, men att det finns nån annan i sängen är bara trevligt;)
4.Tror du på spöken? Ja
5.Älskar du dina vänner? Ja en del iallafall


Nu vill jag att alla andra som läser denna antar utmaningen, så man får reda på litta om er

Inga kommentarer: