18 mars 2009

Anette har utmanat på sin blogg.. Så jag får väl skriva lite jag med

Utmaningen: Berätta 7 saker om dig själv. Utmana sen 7 andra bloggare!

7 Saker om mig:~

Levde mina första 5 år i Lund

Tillbringade mina somrar fram tills 1989 på Lomma Norra Camping som mamma o pappa arrenderade.

Utbildad sjöman.

Har besökt nästan alla allsvenska fotbollsarenor.

Varit i USA och Canada

Har många ideér om starta eget

Älskar att slappa ner mig i soffan

Det var mina 7, som vanligt får ni som vill annta utmaningen.

Kan väl skriva lite annat nu när jag väl är inne. Som ni kanske har märkt så är det inte så tätt mellan bloggarna. Helt ärligt så har jag inte brytt mig om att skriva, finns inte så mycket att dela med sig. Jag sover, jobbar och umgås med den lilla familj jag har. Är det nått ni tvunget vill ha reda på så får ni antingen komma hit och hälsa på eller slå en signal.

Nu är det snart vår, känns i luften att det är på gång. Längtar tills man kan vara ute längre på kvällarna,

Finns någon som jag skulle vilja träffa som jag inte umgås så mycket med längre, som vi pratade om på fejsan så hade vi mycket kul tillsammans, Har ni roliga bilder från den tiden får ni gärna skicka dom :)


Nä nu ska jag sluta,

ha det så bra

1 kommentar:

Stina sa...

Hej Thomas
Allt bra med oss tre, hur är det själv? Ha det gott
Kram stina